Sah! kena rasuk lembaga hitam!

"Kedudukan saya sebagai Menteri Besar adalah sah dan saya bersama anggota Exco berhak menduduki kerusi yang sepatutnya diduduki oleh kami ketika persidangan DUN nanti manakala Speaker juga mesti mengiktiraf dan menghormati pelantikan kami sehingga mahkamah memutuskan sebaliknya," katanya di sini

Tambahnya lagi, persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak yang dijadualkan pada 7 Mei ini akan tetap diteruskan walaupun menerima pelbagai ancaman pakatan pembangkang termasuk kemungkinan memulaukannya, kerana tarikh berkenaan sudah mendapat perkenan Sultan Perak, Sultan Azlan Shah.

Sah! Orang yang bercakap ni dah terkena rasuk lembaga hitam di bilik MB Perak tu! Kalau tidak takkanlah dia merapu dan melalut macam tu?

Bukankah orang ini yang minta supaya mahkamah mengesahkan dirinya sebagai MB Perak?

Sabo-sabolah Yob! Tunggulah Mahkamah Tinggi buat keputusan.Apa nak ditakutkan sangat sampai kecut teloq! Sepatutnya Nizarlah yang kecut; sebab selama ini skrip mahkamah memihak kepada Umno/ BN.

Kalau diteruskan juga pada 7 Mei ini, tentu kelam kabut jadinya. Takkanlah nanti miker tergamak nak bawa masuk FRU bersama water cannon dan segala macam gas pemedih mata kedalam DUN ?

Pada persidangan DUN 7hb Mei nanti, tentu akan berlaku keributan terutama perebutan kerusi tempat duduk adun-adun. Zambry tentunya mahu menduduki kerusi pertama yang diduduki Nizar. Namun Nizar tentunya tidak akan berganjak kerana secara perlembagaannya beliau belum meletakkan jawatan sebagai menteri besar.

Kepada siapa-siapa yang pandai dan ada ilmu perbomohan, tolonglah jampi serapah dan semborkan orang yang kena rasuk lembaga hitam tu supaya dia kembali pulih sedia kala! Errghk Phui!

Sumber: http://alhusseyn51.blogspot.com

 
Load Counter