GEJALA RAMPASAN KUASA BERJANGKIT KEPADA PPP

Kah.. Kah.. Kah.. Kah.. Kah.. Kah..!!!!! Kih.. Kih.. Kih..Kih.. Kih.. Kih.. !!!!!

Perang terbuka antara Murugiah Timbalan Presiden PPP dengan Presiden PPP sudah bermula!!! Perang ini telah maju setapak lagi apabila berlaku nyer rampasan kuasa, satu fenomena baru yang dicipta oleh UBN, telah menular kepada parti komponen dalam Barisan Nasional iaitu PPP.


Gejala rampas kuasa ini, bermula dengan adegan pecat. Oleh sebab, semalam kau pecat aku ..... hari ini aku rampas kuasa kau. Itu ler yang berlaku dalam PPP. Ini ler yang dikatakan kena buku dengan ruas. Foooo... kalau gejala negatif .... cepat jer jadi ikutan!!!
Murugiah..... Timbalan Presiden PPP, yang dipecat minggu lepas oleh Presiden PPP Kaveas, telah bertindak balas. Hari ini.... dalam satu EGM PPP yang diadakan di Putrajaya.... usul undi tak percaya telah dilakukan, dan Kaveas pulak telah ditendang keluor. Bukan dia sorang tapi seluruh Majlis Tertinggi PPP gugur. Rampasan kuasa ini berlaku semasa Kaveas berada di Johor kerana hadir dalam perhimpunan agung PPP Johor. Dari Johor pulak.... Kaveas telah bertindak mengantung, R Ellan Govan.... Ketua Pemuda PPP. Tergantung pulak...... !!! Aduuuuhhhh!!!! Apa sudah jadi ??? Kita tunggu jer ler perkembangan seterus nyer.....

Yang lebih..... mengeletek hati, juak-juak Murugiah telah menjulang dia sebagai Presiden PPP yang baru serta barisan Majlis Tertinggi PPP yang baru telah dipilih. Now.... Murugia's the PPP's King!!! Deyy.... Kaveas, now... I rule!!! Aku Presiden PPP untuk semua Satu Malaysia kata Murugiah. Mana tak berbulu si Kaveas mendengor nyer.... Jaga kamu....!!!!

Kaveas pulak kata.... poooooodaaaahhhh!!! Over my dead body.... lar thamby!!! Juak Kaveas kata....kita tunggu boss balik dan kita settle ini masalah. EGM PPP di Putrajaya tidak sah!!! Ini bermakna pemilihan Murugiah sebagai Presiden party juga adalah tidak sah. In other words.... Murugiah.... Presiden Haram PPP!!!!!

Aik.... kalau diamat-amati.... sebijik macam apa yang berlaku di Perak!!!! Penyakit ciptaan UBN dah berjangkit pada anggota keluarga nyer sendiri.....!!! Contagious..... contagious..... and very dangerous!!! Weh.... tak payah kuarantin ke... Sama tak macam selsema babi...??? Or is it sawan babi giler.....??? Sebab keadaan PPP sekarang ni dah ruper giler babi!!! Ooooo.... dangerous.... dangerous....!!!

Apa macam sekarang Kaveas.....??? Will we see your kes in court??? The Malaysia Boleh court, dan diadili by the extraordinary Malaysia Boleh judges with the extraordinary ability!!!

Adeyyy..... betul ke.... "these judges are extraordinary judges with extraordinary ability" ????


Boleh caya ka????? Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Kah... Ada caya ka????? Menungkan sambil garu kepala..... dapat ler jawapan nyer!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter