H1N1 dalam UBN: H1 dah kompius nak mampusss!!!!

Semalam teman terbaca jawapan Hishamudin yang jaga PRDM, kepada soalan Anwar kepada pasai peristiwa heret Speaker Sivakumar di Sidang DUN Perak dan tindakan polis masuk ke dalam dewan untuk campurtangan..... Isy..... tak pernah dibuat orang!!! Tapi oleh sebab, kita ni berada di Bolehland.... maka, POLIS MALAYSIA BOLEH!!!! Boleh sokmo yeop!!!


Jawab Hishamudin.... apasal tak leh pulak??? Polis masuk ke dalam dewan, sebab diminta oleh Speaker Ganesan!!! Ayoyo..... itu Speaker haram ler oi!!!! Komer ni ikut yang haram ke atau ikut yang halal??? Apasal ler cenderung sangat pada yang HARAM???


Aha..... sekarang komer dengor pulak, apa YB Ngeh kata.... Komer baca jer dalam bahasa orang putih. Praktik-praktik sikit..... esok nak ajor anak senang..... Mana ler tahu, kut... kut nanti, Bahasa Inggeris dibuat demer, jadi mata pelajaran wajib lulus dalam peperiksaan!!! Ada ler skill sikit nak ngajor anak.....


Kata Ngeh....


Beruas DAP parliamentarian Ngeh Koo Ham told reporters that the home minister's response to the Perak State Assembly matter was inaccurate.


The outspoken MP, who was booted out for 2 days after stirring a ruckus in the House this morning, defended Sivakumar.


He argued that the Ganesan's appointment was illegal, as the assembly had only begun after the Perak regent initiated the proceedings.


"While Sivakumar was instructing Zambry (Abd Kadir) and his six excos to leave, as well as the three assemblypersons who had resigned to vacate their seats, the BN assembly representatives were holding another 'sub-assembly'," said Ngeh.


"And it was in that illegitimate assembly that they had elected Ganesan... as they proceeded before the regent could address the assembly."

Dari Suara Perak.



Alamak..... unsur H1N1 dalam UBN dan betoi-betoi terkena swine flu al-BAB. Yang sedang nampak kronik bebenor semasa sidang hari pertama Parlimen ialah si H1. Weh..... apa sudah jadi?? Kenapa tarak kena kuarantin???


Apa sudah jadi???? Itu H1 [Hishamuddin] sudah jadi kompius ma..... Itu Swine flu al-BAB sudah attack dia punya brain cell and nerve la.... That's why, dia cannot compute well. Sudah ting-tong sikit. Dia punya brain nerve sudah 'off-side'. Sebab tu compius ma.... Bukti nyer..... jawapan yang dia beri kepada soalan Anwar. Satu jawapan giler babi.....


Komer dah tengok dan baca jawapan dia kepada soalan Anwar kan?? Adehh...... you orang, tarak mau ketawa ka??? Teman dah tak boleh tahan dah.... Ater, mari sama-sama kita ketawa. Ketawa sorang.... sorang tak best!!! One.... Two.... Three....


Kah... kah... kah... kah... kah... kah...!!!!


Apa ni???? Ini macam punya menteri pun ada ka????


Woit...... Sivakumar masih tu masih Speaker yang legit ler woi. Dan..... hingga ke saat ini dia masih Speaker yang SAH!!! Itu Ganesan, boleh blah!!! Perasan...... dan tergila-gila sangat nak jadi Speaker!!! Poorrraaaahhhh!!!!


Itu ler dia para pemimpin UBN, semakin hari, they're getting confuse and more confuse... but they berlagak macam konfiden giler!!! Satu lakonan yang mantop, demi mengekalkan kuasa mereka!!! Alahai.....


Ini ler dia, Malaysia Boleh!!! Macam-macam pemimpin pun ada.... and, H1 salah satu contoh nyer!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter