LEAVE.. RESIGN.. and GO to UMNO!!! HIDUP NIK AZIZ!!!

Pagi tadi..... teman buat posting yang diakhiri dengan kata-kata ini.....

So.... Nasha.... forget about UG..... okay??? Put a full stop to it!!! Kalo masih teringin benor nak bernikah dengan UMNO.... get out!!! Resign..... jadi katak, pi melompat ke dalam kawah depa. Habis...... senang cerita.


Tup-tup.....teman dapat berita yang gempaq!!!! Hot gempaq babe!!! Lontaran suara yang keras daripada Tok Guru Nik Aziz ditujukan khas buat Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa. Weh..... senada pulak dengan rasa hati teman. Kata Tok Guru.....



"Kalau benar Nasharuddin nak setuju (dengan kerajaan perpaduan) lebih baik dia masuk Umno, letak jawatan timbalan (presiden PAS) dan di Bachok.

"Apa buat sampah, menyusahkan,"

Fuuuuhhhhh mak!!! Berdesing telinga yeop!!! Melotop gegondang telingo den!!!



Nasharudin...... diibaratkan sebagai sampah dalam PAS. Memang menyusahkan dan menyemakkan mata memandang. Untuk menyedapkan mata memandang..... sampah-sampah ini, kita kena buang!!! Sorang dua kalau pi.... kita tak rugi eh....!!!



Itu ler..... buat kerja memandai-mandai. Tak bincang dengan orang tua terlebih dahulu. Buat kerja belakang-belakang. Bila orang bongkar..... mula-mula tak ngaku. Siap nak saman, mereka yang pecah lobang. Fitnah kata dia!!! Bukan main ek lagi..... Aha... bila udah ter'exposed' baru ler, berpaut gayut pada jubah TG Hadi Awang!! Merapu ler.....itu, ini.... bla.. bla... bla.... Akhir nyer, buat resolusi.... tutup ceriter dan kita akan perkukuhkan ikatan dalam Pakatan Rakyat. Senyap.....

Lepas tu, boneka UMNO ni, tak serik-serik lagi..... buat hal pulak lagi dalam muktamar PAS ke 55. Kecoh satu Malaysia dibuat nyer. Alahai... cinta terlarang nak di'rekindle' balik semula. Bala yang komer cari..... bala yang komer dapat!!! Idea UG telah menjadikan PAS dilanda gelora badai!!!

Satu idea tanpa restu, yang boleh memecahbelahkan jemaah PAS dan ini, mesti kita tentang habis-habisan. Perbuatan mengkhianati amanah yang diberikan kepada kita..... lebih-lebih lagi kepercayaan daripada rakan-rakan kita daripada pelbagai kaum..... mesti dikutuk!!!

Kata Tok Guru Nik Aziz lagi..... Nak Unity Government, fine.... tapi mesti libatkan PKR dan DAP sekali and NOT PAS ONLY!!! Ya.... ada menteri DAP, ada menteri PAS, ada menteri PKR dan ada menteri UBN. Kalau boleh macam tu..... okay.... go head with the UG.

Persoalan nyer..... Boleh ke??? Sanggup ke??? Tak kisah ke??? No problem ke??? No objection ke???

Komer tengok... macam mana otak Tok Guru Nik Aziz ber'jalan'. Walau apa pun, yang dibuat nyer.... dalam kepala dia mesti, keadilan comes first. Ini ler baru ulama' sejati nama nyer. Berpegang teguh pada amanah dan janji serta prinsip keadilan sejagat.

So... amacam sekarang??? Nasha.... nak masuk UMNO atau kekal dalam PAS??? Tepuk dada.... apa kata dan respond ler segera, ya???

Kami tungguuuuuu........

Pic & Ref:malaysiakini

 
Load Counter