Terkini..!! "HARAM" Berkelah Di Sungai Kampung Jahang,Gopeng..

Cadangan untuk membawa keluarga berkelah dan mandi hujung
minggu di Sungai Kg. Jahang Gopeng terbantut apabila diberitakan
kepada gua dari salah seorang kenalan di Kampung tersebut,mengatakan
"HARAM datang ke Kg Jahang Hari Ini"katanya dalam
sepotong ayat melalui sms pagi tadi..

Apalagi terkejut kongkang la gua..bila pulak fatwa ni keluar atau
ada najiz khinzir ke yang telah hanyut dalam sungai tersebut ke?,
setahu gua takda pun kandang khinzir di kawasan hulu sungai,
mengapa boleh jadi sampai jadi haram..

Bila gua talipon sahabat yang lain..baru la gua faham,sebenarnya
MB Haram bersama Ketua Kampung Haram yang hadir ke Kampung
Jahang dalam program "Berkelah sambil Menipu" bersama penduduk
kg. Jahang dan Kampung yang sewaktu dengannya jam 11 pg tadi.

Bai : Maaf Bro..Gua tersalah kefahaman..

Sumber: http://sendiri-mau-ingatlah.blogspot.com/

 
Load Counter