KEBETULAN YANG MENAKUTKAN....

Sebelum apa-apa kita gelak dulu.... apa kata kita ciplak gelak ketawa bro Hisham Rais.!!!

kah...kah...kah...kah...kah...kah...kah...kah...


Eisy.... bro Hisham kita ni memang pakar buat lawak. Syok giler sebab dalam lawak ada sinis nyer....


Teman pun tak terpikior yang nama bekas wanita PKR yang nak bertanding di Peannti tu sama dengan nama Islam Altantunya.... jika betul ler dia convert Islam. Cuma ejaan nyer saja yang lain sikit rasa nyer.... Ameena Abdullah dan makcik kita tu, Aminah Abdullah. Bunyi secara kasor nyer sama jer!!!

Giler komer... patut ler Piem Najib takut nak sertai PRK Penanti. Rupa nya yang nak bertanding ialah Altantunya.... Najib Satu Malaysia Vs Altantunya... kan ke hebat komer!!! Tapi tak per.... kalau tak real pun, Najib akan pakai proksi. Aminah Abdullah pulak... proksi Altantunya dan PKR akan meletakkan Dr. Mansur.

Bro Hisham tanya.... tak ke UBN akan tuduh penyertaan Aminah Abdullah @ Ameena Abdullah @ Altantunya kerja politik kotor PKR. Entah ler... buat masa ni tak pulak dengor ceriter tapi apa-apa pun depa dah kecut teloq!!! Kalau ler betoi sekali pun penyertaan Aminah Abdullah ini ada kaitan dengan PKR, teman rasa itu dah kira molek amat. Strategi beb.... strategi!!! Kalau tak der.... no hal. Kalau dia ditaja oleh UBN, makna nyer depa silap strategi. Either way.... PKR yang untung!!!

Tok.. tek... tok... tek... masa berlalu pantas weh. Hangpa jangan dok leka. Persiapan mesti mantap..... jentera pilihan raya mesti licin dan berjalan lancar.... kerjasama kena sepadu dan kempen mesti umph!!! InsyaAllah..... Penanti akan tetap berada dalam tangan kita. Takbir!!!

Ref: Tukar Tiub

http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter