Muhyiddin mendahulukan rakyat....

Satu Malaysia.. Rakyat didahulukan.. Prestasi diutamakan!!!


Ini kisah tentang slogan Najib..... dan kaitan nyer dengan Menteri Pelajaran Satu Malaysia.

Menteri Pelajaran Muhyiddin Yassin tengah berada di TOP dalam carta terHOT. Yang buat dia TOP dalam carta terHOT ialah .....
Isu PPSMI belum setel-setel lagi sampai ke la ni.....
Isu menjadikan Bahasa Inggeris mata pelajaran wajib lulus dalam peperiksaan
Isu nak mengimport guru Bahasa Inggeris dari London
Di Kelantan.... UMNO akan bertanding menentang PAS untuk merebut kerusi DUN N41 Manek Urai. Isu PPSMI ini, sedang dan akan hebat dimainkan dalam kempen-kempen PAS/Pakatan Rakyat di sana. Nampak gayer nyer, UMNO yang perjuangan nyer, 'MENDAULATKAN' BAHASA IBUNDA akan terkencit ler...


And then...., rancangan dan cadangan Kementerian Pelajaran untuk mengimport guru-guru bahasa Inggeris dari LONDON menjadi tanda tanya. Sebab apa ek???


Kata demer.... Pesuruhjaya Tinggi British di Malaysia dah mula bersuara agar DUN Perak dibubarkan. So, tindakan Muhyiddin ini, kelihatan seperti tindakan nak mem-BODEK London ler.... agar tutup mulut kot!!! Bodek??? Eleh.... tak heran. Itu kan budaya demer. Bodek jangan tak bodek!!! Nak tahu lebih lanjut komer baca kat sini.


Hooray.... hooray....!!! Kera dihutan disusukan, anak kat rumah bulor tak makan!!! Ha ha ha ha ha..... Satu tindakan 'MENDAHULUKAN RAKYAT' Satu Malaysia. Orang luor bawak mari.... rakyat sendiri tolak ketepi.... Bijak sungguh Menteri Pelajaran yang dilantik oleh Piem Satu Malaysia. 'Bijak bergeliga' otak nyer!!


Oleh itu.... KPI Muhyiddin pun, pasti akan 'MELONJAK' naik. Hello .... hello.... Koh Tsu Koon, please take note ah.... Muhyiddin telah MENDAHULUKAN RAKYAT!!! Berapa point mau kasi sama dia???


Ater, mengkalor ruper itu.... boleh ler jadi calon future Presiden UMNO dan future Perdana Menteri Satu Malaysia.... What say you people??? Menepati standard piawai ???


Weh..... ngapa pulak komer gelak berdekah-dekah??? Teman ada tersalah cakap ke???

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter