BeRAYA kita di Bagan Pinang pulak!!!

Al-fatihah buat ADUN Bagan Pinang Negeri Sembilan, Allahyarham Azman Mohd Noor yang telah kembali ke rahmatullah. Beliau meninggal dunia di Pusat Pakar, Seremban.

Oleh itu, takziah diucapkan kepada seluruh keluarga Allahyarham semoga mereka semua bersabar. M3M mendoakan semoga roh Allahyarham ditempatkan bersama-sama orang -orang yang beriman.

Dengan kembalinya Allahyarham Azman Mohd Noor ke rahmatullah, kerusi DUN Bagan Pinang, kosong dan ini bermakna satu lagi PRK akan diadakan di situ tidak lama lagi. Ini juga bermakna negara akan menyaksikan PRK yang ke 9, sejakPRU 12 yang lalu. Dari 8 PRK yang telah berlalu Pakatan Rakyat telah menewaskan UBN 8-1. Apakah UBN akan mengalami kekalahan yang ke 9?? Harap-harap begitulah hendaknya. Bior padan muka!!!

Agaknya berita kematian ADUN Bagan Pinang ini, betul-betul membuatkan para pemimpin UBN terkejut beruk. Mengelabah Piem Satu Malaysia dan TPM Satu Malaysia pula, mungkin sengal perut... dan libang-libu!!! Bala sedang mara weh.....

Apabila SPRM mengumumkan yang tidak akan ada PRK di DUN Kota Seputeh, Muhyiddin bukan main tersenyum lebar lagi. Selamat satu bala!!! Tup-tup.... bala lain pulak menjelma!!! Ha...ha... ha, dapat elak satu PRK tetapi yang lain pulak bakal berarak. Aha, terberak ler komer!!!

Itu ler, komer merancang tetapi perancangan Allah lagi power!! Sekarang, mau tak mau, terpaksalah merelakan diri bertarung dalam satu lagi PRK dan bersedialah untuk mengalami satu lagi kekalahan. Banyak isu yang boleh menghentam komer. Isu kematian Teoh Beng Hock pun belum reda, isu kepala lembu pasti akan menghangatkan suasana, nah... sekarang isu kenaikan harga minyak pulak melanda. Ini tak termasuk isu-isu lain yang bakal menjelma. Mampuih UBN kali ini..... tercirit tahi hijau ler komer!!!

Nampaknya, kita akan menyambut dua kali 'raya'. Satu hari raya Aidil Fitri dan satu lagi, yahoo, Pilihan raya Bagan Pinang. So, tunggu sajalah pengumuman daripada SPR!!

Mampus UBN!!! Hidup Pakatan Rakyat!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter